صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

شاید واسه همه مون اتفاق افتاده باشه که یه اصطلاح مخفف شده ببینیم و واسمون مبهم به نظر بیاد این وبسایت می تونه کمک کنه بهمون صورت کامل اون واژه رو ببینیم.علامت اختصاری، حروف اختصاری، کوته‌نگاشت، سرنام یا سرواژه در واقع کوتاه شدهٔ یک عبارت می‌باشد که به آن مخفف می گویند و معمولاً آن را از حروف اول یک کلمه یا عبارت می‌سازند.مخفف دات کام اولین و جامع ترین پایگاه فرهنگ لغت از کلمات اختصاری در زمینه کامپیوتر، تکنولوژی، سازمانی، پزشکی و... است.بانک اطلاعاتی این سایت، شامل بیش از ۳,۰۰۰ عبارت مخفف با توضیحات فارسی می باشد. همچنین در بخش جستجوی پیشرفته این سایت، بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ کلمات اختصاری برای جستجو وجود دارد. شما هم می تونید در معرفی کردن هر چه بیشتر و بهتر کلمات و حروف مخفف در این وب سایت همکاری داشته باشید. 

http://www.mokhafaf.com


مشاهده لینک


  • شاهرخ منوچهرآبادی

شرکت degoo که یکی از شرکت های فروش فضای ذخیره سازی انلاین میباشد به میزان 100 گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربران خود میگذارد همچنین با دعوت دوستان خود میتوانید تا 500 گیگابایت دیگر نیز به حساب خود بیفزایید و از این فضا برای بک آپ اطلاعات خودتون از اطلاعات گوشی های اندرویدی تا مک و اطلاعات ویندوز خودتون استفاده کنید 


مشاهده لینک

  • شاهرخ منوچهرآبادی

توسط این سایت شما میتوانید به راحتی تا 2 گیگابایت فایل آپلود و با ایمیل خودتان برای مخاطبتون بفرستید. 
عدم نیاز به عضویت در سایت و رابط کاربری بسیار ساده از مزیت های اصلی این سایت به شمار میرود.توجه داشته باشین فایل های شما تا دو هفته در آپلود سنتر این سایت هسند! 

  • شاهرخ منوچهرآبادی

با رفتن به لینک زیر و چند ثانیه اسکن شما به شما اطلاعاتی نمایش داده می شود که این اطلاعات حداقل اطلاعاتی هست که از شما هنگام online بودن و یا استفاده محدود و کم از بعضی از نرم افزارها یا سایت ها در اینترنت دیده می شود. 
لازم به ذکر است حداقل اطلاعات هست و توی استفاده های بیشتر ما از اینترنت و ابزارهای مختلف مسلما اطلاعات بیشتری بیرون درج پیدا می کنه. 
همچنین اصلا جای هیچ نگرانی نیست می توان با رعایت چند تا نکته امنیتی ساده مانع از درز این اطلاعات حتی در استفاده زیاد و طولانی از اینترنت شد. 

مشاهده لینک

  • شاهرخ منوچهرآبادی

مثلث برمودا

۲۴
ارديبهشت

مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده و یا از بین رفته‌اند. البته مثلث برمودا دقیقاً شبیه مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه مثلث دارد. بر پایه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا چنین مثلثی وجود ندارد و نام آن در انجمن نام‌های جغرافیایی ایالات متحده شناخته شده نیست.در فرهنگ عامه برخی ناپدید شدن‌ها به فراهنجار یا فعالیت‌های زیست فرازمینی در این ناحیه نسبت داده شده است. شواهد و اسناد نشان می‌دهد که شمار بالایی از رویدادها یا دروغ بوده‌اند یا به درستی گزارش نشده بودند یا اینکه توسط نویسنده‌هایی اب و تاب بیش از اندازه گرفته بودند.صندوق جهانی طبیعت در پژوهشی در سال ۲۰۱۳ فهرست ۱۰ منطقه خطرناک برای کشتیرانی را اعلام کرد اما نام مثلث برمودا در میان آن‌ها نبود.

نقشه جغرافیایی مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است.رأس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو گذر کرده و دوباره به سوی برمودا بازگشته‌است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا ۳۳ درجه‌است.این ناحیه یکی از پر رفت‌وآمدترین خط‌های سفرهای دریایی است و روزانه کشتی‌هایی از اروپا، قاره آمریکا و جزیره‌های کارائیب به آن منطقه رفت‌وآمد می‌کنند. کشتی‌های تفریحی از فلوریدا و یا پروازهای تجاری و هواپیماهای شخصی به فراوانی از فلوریدا، کارائیب و آمریکای جنوبی به این منطقه سفر می‌کنند.

(قسمتی از مثلث برمودا که بیشترین اتفاقات در آن اتفاق افتاده است)

نخستین ادعای ناپدیدشدن غیرعادی در برمودا را ادوارد ون وینکل جونز در ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۰ در مجلهٔ آسوشیتد پرس ارائه داد.دو سال بعد، مجلهٔ فیت مقاله‌ای کوتاه از جورج ایکس با عنوان «رمز و رازهای دریا پشت درب‌های ما هستند» منتشر کرد. در این مقاله درباره از دست دادن بسیاری از هواپیماها و کشتی‌ها از جمله پرواز ۱۹ به طور جامع صحبت شده‌است. در آوریل ۱۹۶۲، مجلهٔ لژیون آمریکایی ادعا کرد که نکتهٔ مهمی در پرواز ۱۹ وجود داشته‌است.این مجله ادعا کرد که فرمانده مأموریت گفته‌است: «ما در حال ورود به آب‌های سفید هستیم و هیچ چیز خوب به نظر نمی‌رسد. ما نمی‌دانیم که در کجا هستیم. آب سبز است یا سفید؟» حتی شایعه شد که پرواز ۱۹ به مریخ فرستاده شده‌است. این مقاله برای نخستین بار نشان داد که مردم از وقایع رخداده در این منطقه را دنبال می‌کنند. در فوریه ۱۹۶۴، «وینسنت گادیس» در مجله ارگزوا در مقاله‌ای به نام «مثلث برمودا قاتل است» درباره پرواز ۱۹ و دیگر رخدادهای این منطقه نوشت. در سال بعد، گادیس مقالهٔ خود را تا جایی گسترش داد که تبدیل به یک کتاب شد.

پرواز 19

در روز پنجم دسامبر ۱۹۴۵ پنج بمب افکن اونجر به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره نوزده نامیده می‌شد، از پایگاه نظامی فوت لودردیل واقع در "فلوریدا" به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می‌بایست یک مسیر مثلثی شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند. خلبانان این پرواز قبلاً چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند و از این رو این ماموریت برایشان دشوار نبود. از سوی دیگر خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می‌دادند و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی آن زمان بودند. در ساعت ۱۴ و ده دقیقه آنروز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند. در ساعت سه و چهل و پنج دقیقه ستوان "تایلور" فرمانده این اسکاداران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد: برج مراقبت... وضعیت اضطراری پیش آمده ... انگار ما از مسیر خود منحرف شده‌ایم... ما قادر نیستیم زمین را ببینیم ... تکرار می‌کنم ... ما قادر نیسنیم زمین را ببینیم! مسئول برج مراقبت پرسید: حالا در چه موقعیتی هستید؟

-موقعیت خود را به درستی نمی‌دانیم... اصلاً نمی‌دانیم کجا هستیم. به نظر می‌رسد راه را گم کرده‌ایم! مسئول برج مراقبت از این سخن متعجب شد. چگونه ممکن بود همه ى پنج هواپیما با سرنشینان پر تجریه خود، در شرایطی که هوا کاملاً مساعد بود راه خود را گم کنند؟ برج مراقبت گفت: خونسرد باشید و سعى کنید به سوی غرب پرواز کنید. اما ستوان تایلور پاسخ داد: ما اصلاً نمی‌دانیم غرب کجاست... همه دستگاه‌ها از کار افتاده ... همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی‌توانیم تشخیص دهیم. حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است ... چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان تایلور به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد: ما وارد آب‌های سفید می‌شویم ... کمک ... کمک ... و این آخرین پیام ستوان تایلور بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.

(5 هواپیمایی که در پرواز 19 ناپدید شدند)

مسئولان فرودگاه وضعیت اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای گشت و نجات دریایى مارتین مرینر با سیزده سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی هواپیماهای گمشده بپردازد، ولی شگفت این که این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد! ساعاتی بعد برج مراقبت نیروی دریایی در "اوپالوکا" پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره نوزده بود. این بسیار عجیب بود چرا که به موجب پیش‌بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می‌بایست تقریباً دو ساعت پیش تمام شده باشد در حالی که این هواپیما هنوز در آسمان بود! سپیده دم روز بعد ۲۴۲ فروند هواپیما و هجده فروند کشتی طى جستجوهاى منظم و هماهنگ به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی علیرغم تلاشهاى فراوان و پیگیر، هیچ اثر یا باقیمانده‌ای از آنها نیافتند. واقعیت این حادثه تا به امروز مشخص نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم باقی‌مانده است.

  • شاهرخ منوچهرآبادی

در لینک زیر قادر به مشاهده تصاویر پانورامای زیبا در دسته بندیهای مختلف و با کیفیت بالا (High Resolution) میباشید. از قابلییتهای این لینک امکان بزرگنمائی به نسبت بسیار خوب، پیمایش آسان در تصویر، دارا بودن قابلیت Full Screen، و نهایتاً آهنگی زیبا و دلنشین میباشد که پیشنهاد میکنم برای دقایقی حتی اندک، خود را در این محیط زیبا قرار دهید: 

Image


امیدوارم لذت ببرید. 

مشاهده لینک

  • شاهرخ منوچهرآبادی
  • شاهرخ منوچهرآبادی

دانلود از youtube

۱۱
ارديبهشت

خیلی از دوستان از youtube برای دانلود فیلم های آموزشی استفاده میکنند 
ولی خب دسترسی به این سایت با IP ایران ممکن نیست 
نرم افزارها و سایت های زیادی این کار رو برای شما میکنند ولی برای استفاده از انها باید از پراکسی یا اکانت vpn استفاده کنید 
ولی شما با استفاه از این سایت میتوانید با دادن لینک فیلم ، لینک دانلود فیلم رو دریافت کنید و با سرعت بالا فیلم رو دانلود کنید 
ابتدا به آدرسی که در پایین گفتم برید: 
سپس لینک فیلم مورد نظر رو که نیاز هم نیست وارد سایت یوتیوب بشید رو در اون قرار بدید: 
مثلا من آموزش دیکامپایل کردن فایل های EXE که با C# نوشته شده اند رو میخوام از یوتیوب دانلود کنم 
اول لینکش رو کپی میکنم: 

Image


سپس لینک رو درون سایت کپی میکنم: 

Image


شما میتوانید کیفیت فیلم رو انتخاب کنید . حتما format رو روی MP4 قرار دهید سپس بر روی دکمه سبز رنگ Download کلیک کنید کمی صبر کنید تا لینک دانلود ظاهر شود 

Image



بر روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود منیجر شما عملیات دانلدو رو با سرعت بالا انجام دهد 

امیدوارم این مطلب به کارتون بیاد 

  • شاهرخ منوچهرآبادی

در این لینک شما میتونید میزان امنیت پسوردهاتون رو بسنجید این سایت اطلاعات خوبی از رمزهای عبورتون به شما میده، مثلا مدت زمات کرک کردن پسورد و .... 


Image


  • شاهرخ منوچهرآبادی


جستجو در وب سایت های Torrent

 همانطور که می دانید وب سایت های یا Torrent Tracker های زیادی در دنیا وجود دارند و شما برای پیدا کردن فایل های Torrent بایستی به تک تک آنها سر بزنید ، وب سایت veloble قابلیتی به نام Torrent Search Engine دارد که با استفاده از آن می توانید در خصوص کلمه مورد نظر خودتان در اکثر وب سایت های Torrent Tracker بصورت تفکیک شده به دنبال فایل های Torrent بگردید. طبیعتا این تنها وب سایتی نیست که این سرویس را ارائه می دهد

  • شاهرخ منوچهرآبادی