صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

گر از کندی تلفن همراهتان خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما از این ترفند برای بالا بردن سرعت اندروید خود استفاده کنید.
حتما برای شما خیلی اتفاق افتاده دستگاه اندرویدی بخرید ولی پس از مدتی کند شود ، برای رفع این مشکل تنها کافی است این ترفندها را بر روی اندروید خود پیاده کنید.

ابتدا به قسمت تنظیمات مراجعه کنید در بخش About Phone پنج بار روی Build Number ضربه بزنید تا منوی مخفی مخصوص توسعه‌دهندگان برایتان نمایش داده شود. برای مراجه به این منو به صفحه‌ی اصلی تنظیمات رفته و به قسمت Developer Options مراجعه کنید. حال مقدار Windows transition scale و Transition animation scale و Animator duration scale را بر روی 5x.(نیم) قرار دهید کمی پایین تر تیک گزینه Force GPU rendering را بزنید در صورتی که نمیخواهید برنامه ای در پس زمینه باز باشد و یا باترک کردن کاربر برنامه بسته شود تیک گزینه Do not keep activities را نیز بزنید با این کار ها نه تنها سرعت گوشی بهبود میابد بلکه حافظه رم دستگاه بیخودی پر نمی شود.

🔹نکته : اگر چند بار کلیک کرده اید و هیچ اتفاقی رخ نداده احتمالا از قبل این گزینه برایتان فعال بوده، در صورت فعال بودن دیگر نیازی به کلید کردن نیست فقط تنظیمات را انجام دهید !!


  • شاهرخ منوچهرآبادی

بسیاری از افراد علاقه مندند که مقدار سرعت اینترنت خود را بدانند و آن را با دیگران مقایسه کنند. ما سه سایت را به شما معرفی می کنیم که میتوانید با مراجعه به آن ها سرعت اینترنت خود را اندازه بگیرید و ضمن مقایسه با دیگران بسیاری اطلاعات دیگر را نیز بدست آورید.

اولین سایت ، وبگاه مرکز توسعه ملی اینترنت زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در آن به غیر از آزمایش سرعت ،اطلاعات بسیار خوب و مفیدی مانند برترین ارائه کنندگان اینترنت ماه های قبل کشور و ... هم قرار دارد. توجه داشته باشید برای انجام آزمایش سرعت در این سایت باید تمام صفحات دیگر مرورگرتان را ببندید.
آدرس سایت:
🌀http://ist.matma.ir
دومین وبگاه ، سایت speed test است که در آن به جز آزمایش سرعت اینترنت میتوانید سرعت اینترنت خودتان را با کشورهای دیگر هم مقایسه کنید.
آدرس سایت:
🌀http://www.speedtest.ir/

اما سومین سایت که FAST نام دارد ساده ترین سایت از نظر کاربری است بدین جهت که صرفا با ورود به سایت پس از چند لحظه سرعت اینترنت شما را به شما نشان خواهد داد.
آدرس سایت:
🌀https://fast.com/


  • شاهرخ منوچهرآبادی



دریافت
مدت زمان: 28 ثانیه 

  • شاهرخ منوچهرآبادی



دریافت
مدت زمان: 29 ثانیه 

  • شاهرخ منوچهرآبادی

دریافت


حجم: 864 کیلوبایت
  • شاهرخ منوچهرآبادی


باتوجه به عرضه شدن ویندوز 8 و 10 اما می‌توان همچنان از ویندوز 7 به عنوان یک ویندوز کامل نام برد. اما در ویندوزهای 7 نیز باگ‌های عجیب و مختلفی به چشم می‌خورد. 

در این پست قصد داریم به معرفی یک باگ عجیب در نوار Taskbar ویندوز 7 بپردازیم. به طوری که می‌توانید نوار تسک‌بار را با دو کلیک از پایین به بالا جابجا کنید، حتی اگر نوار تسک‌بار در حالت قفل باشد!


💢بدین منظور:

ابتدا بر روی آیکن یکی از برنامه‌های در حال اجرا و یا سنجاق شده به نوار تسک‌بار راست‌کلیک کنید (دقت کنید نبایستی کلیک راست را نگه‌دارید، تنها یک‌بار راست‌کلیک کنید).


پس از نمایش منوی راست‌کلیک مربوط به برنامه‌ی مورد نظر، در قسمت خالی از نوار تسک‌بار کلیک کرده و کلیک چپ ماوس را نگه‌دارید.

خواهید دید که پس از چند لحظه نوار تسک‌بار از پایین صفحه به بالا منتقل خواهد شد!



جالب این جاست که حتی اگر تسک‌بار قفل باشد نیز این ترفند عملی خواهد بود.


🛎البته پس از انتقال نوار تسک‌بار به بالای صفحه این ترفند دیگر موجب انتقال آن به پایین نخواهد شد و بایستی ابتدا با راست‌کلیک بر روی فضای خالی از نوار تسک‌بار و اطمینان از تیک نخوردن Lock the taskbar، نوار تسک‌بار را با استفاده از ماوس بگیرید و به پایین صفحه بکشید.


  • شاهرخ منوچهرآبادی



👇👇👇👇👇👇

محبوبیت زیاد در استفاده از پیام رسان نلگرام موجب شد تا سوء استفاده کننده گان مثل همیشه از محبوبیت پیام رسان تلگرام در استفاده در بین کاربران سوء استفاده کنند که تیم توسعه پیام رسان تلگرام برای جلوگیری از تبلیغات آزار دهنده ویژگی ریپورت را برای این پیام رسان معرفی و ارائه کرد تا دست سو جویان برای سوء استفاده کوتاه شود این کار در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام تا حد مناسبی توانست پاسخگو باشد و تبلیغ کنندگان نتوانند به راحتی از پیام رسان تلگرام برای اهداف خود سوء استفاده کنند اما دارای مشکلاتی نیز بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

🌀🌀🌀

هدف ما این است که کاربران را با دلایل ریپورت شدن در پیام رسان تلگرام آشنا کنیم با این که این ویژگی یکی از ویژگی های جالب برای استفاده درست از این پیام رسان بود اما تعداد بسیاری نیز به اشتباه دچار مشکل ریپورت در تلگرام شدند تلگرام برای خارج کردن افراد به اشتباه ریپورت شده ربات Spam info Bot را در آخرین نسخه پیام رسان تلگرام معرفی نمود که کاربر با استفاده از ربات اسپم تلگرام برای تلگرام درخواست خارج شدن از ریپورت را بفرستد در صورتی که بی دلیل ریپورت شده باشد بعد از چند روز با ارسال درخواست از طریق ربات Spam info Bot از ریپورت خارج خواهد شد.

💻💻💻


    ارسال پیام از طرف شما برای افرادی که شماره آنها در دفترچه تلفن شما یا آن ها وجود نداره مهمترین دلیل ریپورت شدن در پیام رسان تلگرام می‌باشد سعی کنید به افرادی که شماره آن ها را که در دفترچه تلفن خود ذخیره ندارید پیام ندهید.

    استفاده از حالت last seen recently برای مخفی کردن آنلاین بودن یکی از ویژگی های پیام رسان تلگرام قابلیت مخفی سازی آنلاین بودن کاربر است مدرکی جهت اثبات برای ریپورت شدن در حالت last seen recently وجود ندارد اما بهتر است این ویژگی را فراموش کنید.

⭕️⭕️⭕️

    ارسال ۱۰۰ ها پیام تکراری در طول روز برای افراد مختلف موجب می‌شود که تلگرام شما را به عنوان اسپمر شناسایی کند.

    ساخت کانال و گروه های زیاد و حذف کردن آن ها یکی از دلایل ریپورت شدن می‌باشد همچنین حذف سوپر گروه ها با تعداد زیاد کاربر موجب ریپورت شدن در پیام رسان تلگرام خواهد شد.

⌨⌨⌨

راه حل کاملی برای رفع ریپورت در حال حاضر به جز تماس با پیام رسان تلگرام با استفاده از ربات Spam info Bot وجود ندارد و تمامی راه ها غیر قابل استفاده می‌باشند برای خارج شدن از ریپورت از همین ربات استفاده کنید.



  • شاهرخ منوچهرآبادی

■●■●■●■●■●■●■●■●■●■
🔷🔹سایتهای دانلود رایگان کتاب
1. www.ketabnak.com
2. www.98ia.com
3. www.takbook.com
4. www.irpdf.com
5. www.parsbook.org
6. www.irebooks.com
7. www.farsibooks.ir
8. www.ketabesabz.com
9. www.readbook.ir
■●■●■●■●■●■●■●■●■●■

  • شاهرخ منوچهرآبادی

یه سایت عالی معرفی کنم 
میتونید از سایت زیر بدون قند و شکر ویدیو های یو تیوب رو دانلود کنید

cloudfile.co


فقط کافیه لینک ویدیو رو کپی کنید و تو عکس زیر جایی که هایلایت کردم پیست کنید 

نمایش متن


http://uupload.ir/files/vd2_capture.png



بعد یکم صبر کنید تا کادر زیر تو صفحه ظاهر شه 

نمایش متن


http://uupload.ir/files/0q6h_capture1.png


حالا از قسمتی که هایلایت کردم کیفیت مورد نظرتون رو انتخاب کنید و رو دکمه سبز دانلود کلیک کنید ، اگه کیفیتتون نیاز به کانورت داشت صبر کنید
تا کانورت که در غیر اینصورت دانلود شروع میشه

  • شاهرخ منوچهرآبادی

یه سایت موزیک کامـل انواع و اقـسام موزیک هست فقـط خارجــی موزیک ویدئـو هم که تا دلـت بخواد . سه فرمـتِ ( 480 720 1080 ) ..
فقط و فقـط برای دانلود با لینک مستقیـم باید عضـو بشین که نیازی به تایید ایمیل نداره .


  • شاهرخ منوچهرآبادی