صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

دانلود از youtube

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ق.ظ

خیلی از دوستان از youtube برای دانلود فیلم های آموزشی استفاده میکنند 
ولی خب دسترسی به این سایت با IP ایران ممکن نیست 
نرم افزارها و سایت های زیادی این کار رو برای شما میکنند ولی برای استفاده از انها باید از پراکسی یا اکانت vpn استفاده کنید 
ولی شما با استفاه از این سایت میتوانید با دادن لینک فیلم ، لینک دانلود فیلم رو دریافت کنید و با سرعت بالا فیلم رو دانلود کنید 
ابتدا به آدرسی که در پایین گفتم برید: 
سپس لینک فیلم مورد نظر رو که نیاز هم نیست وارد سایت یوتیوب بشید رو در اون قرار بدید: 
مثلا من آموزش دیکامپایل کردن فایل های EXE که با C# نوشته شده اند رو میخوام از یوتیوب دانلود کنم 
اول لینکش رو کپی میکنم: 

Image


سپس لینک رو درون سایت کپی میکنم: 

Image


شما میتوانید کیفیت فیلم رو انتخاب کنید . حتما format رو روی MP4 قرار دهید سپس بر روی دکمه سبز رنگ Download کلیک کنید کمی صبر کنید تا لینک دانلود ظاهر شود 

Image



بر روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود منیجر شما عملیات دانلدو رو با سرعت بالا انجام دهد 

امیدوارم این مطلب به کارتون بیاد 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • ۲۷۲ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی