صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

برنامه Microsoft Steps Recorder

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ

Microsoft Steps Recorder که گاهی اوقات از آن با عنوان Problem Steps Recorder (یا PSR) نیز یاد می شود ابزاری است که کمک گرفتن برای رفع مشکلات را آسانتر می کند. PSR فعالیت هایی که شما روی رایانه ی خود انجام داده اید را با ذکر جزئیات و تصاویر ثبت می کند. شما با ارسال فایل خروجی این برنامه برای دوستان خود می توانید به آن ها کمک کنید تا مشکل شما را راحت تر برطرف کنند.

برای اجرای این برنامه در ویندوز ۸ کافی است روی آیکون آن در App Screen کلیک کنید. اما برای اجرای این برنامه در ویندوز ۷ باید دستور psr را در Run اجرا نمایید.




پس از اجرای PSR، روی Start Record کلیک کنید. حال فعالیت های شما نظیر کلیک ها و فشرده شدن کلیدهای صفحه کلید توسط PSR ضبط می شوند. همچنین از هر عملی یک اسکرین شات تهیه می کند و توضیحات مختصری راجع به آن تولید می کند، زمان دقیق عملیات را نیز ذخیره می کند. حتی به کاربر اجازه می دهد با کلیک روی دکمه ی Add Comment توضیحاتی راجع به فعالیت خود درج نماید.

علاوه بر این ها اطلاعات تمام برنامه هایی که در حین ضبط از آن ها استفاده شده را مشخص می نماید. پس از اتمام کار با کلیک روی Stop Record خروجی برنامه نشان داده می شود. با ذخیره ی این خروجی، یک سند MHTML تولید می شود که به صورت Zip فشرده شده است و در مرورگرهای وب قابل نمایش می باشد.

کاربرد Steps Recorder تنها در کمک به رفع مشکلات شما خلاصه نمی شود. شما می توانید مراحل انجام یک فعالیت را با استفاده از این برنامه ثبت کنید و در اختیار دوستان تان قرار دهید تا بدون هیچ مشکلی روند کار با یک برنامه را از شما بیاموزند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۱
  • ۲۸۸ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۱)

  • سنگ آنتیک
  • سلام.ممنونم از توضیحات خوبتون.عالی بود.موفق باشید دوست عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی