صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

این روزها بسیاری از کاربران برای انتقال اطلاعات از USB استفاده میکنند.همراه با این اطلاعاتی که بین کاربران رد و بدل میشود احتمال رد و بدل شدن ویروس های مختلف میباشد ، برای همین کاربران زمانی که فلش ، هارد و … را به رایانه ی خود متصل میکنند در صورت داشتن آنتی ویروس باید اول فلش ، هارد و … را اسکن و ویروس کشی کنند و سپس آن را باز نمایند.اما گاهی اوقات ممکن است که کاربر فراموش کند که فلش خود را اسکن نماید و سپس آن را باز کند.

بدین منظور ما در این آموزش قصد داریم که نحوه فعالسازی اسکن خودکار آنتی ویروس Kaspersky را برای شما توضیح دهیم تا زمانی که فلش خود را به رایانه متصل کردید ، آنتی ویروس به صورت خودکار آن را اسکن نماید.

در ابتدا از قسمت system tray در پایین سمت راست تصویر بر روی آیکون آنتی ویروس Kaspersky کلیک راست نمایید و سپس گزینه ی Settingsرا انتخاب کنید.

زمانی که پنجره ی تنظیمات برای شما باز شد از قسمت سمت چپ پنجره گزینه ی Scan را انتخاب کنید.

فعال_کردن_اسکن_خودکار_آنتی_ویروس_کسپراسکی_2

زمانی که وارد گزینه ی Scan شدید از سمت راست پنجره از قسمت کشویی Scan external devices on connection  گزینه ی Full Scan و یا Quick Scan را با توجه به نظر خود انتخاب نمایید.

فعال کردن اسکن خودکار آنتی ویروس کسپراسکی
فعال کردن اسکن خودکار آنتی ویروس کسپراسکی

پس از انجام دادن مراحل بالا از این پس آنتی ویروس Kaspersky با اتصال فلش به رایانه به صورت خودکار شروع به اسکن کردن آن مینماید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۱۲
  • ۲۸۳ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی