صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

دانلود از یوتیوب به کمک فایرفاکس

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ

برای دانلود از یوتیوب، چند سایت و نرم‌افزار وجود دارد که هر کدام نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. اما اگر حوصله‌ی سایت و نرم‌افزار را ندارید، می‌توانید از افزونه‌ای به نام Flash Video Downloader استفاده کنید. این افزونه هم با فایرفاکس و هم با گوگل کروم سازگار است. در ادامه در جریان روش نصب و شیوه‌ی کار این افزونه برای فایرفاکس قرار می‌گیریم.

گام ۱: وارد بخش افزونه‌های فایرفاکس شوید

از منوی اصلی فایرفاکس، منوی Tools را انتخاب کنید و روی گزینه‌ی Add-ons کلیک کنید تا صفحه‌ی افزونه‌های فایرفاکس باز شود. با کلیدهای میان‌بر Ctrl+Shift+A نیز می‌توانید صفحه‌ی افزونه‌ها را باز کنید.

دانلود از یوتیوب به کمک فایرفاکس و افزونه Flash Video Downloader

گام ۲: فلش ویدئو دانلودر را نصب کنید

در نوار جست‌وجوی صفحه‌ی افزونه‌های فایرفاکس (قسمت بالا و سمت راست) عبارت flash video downloader را تایپ کنید و اینتر بزنید. چند ثانیه صبر کنید تا فایرفاکس نتایج جست‌وجو را نمایش بدهد.

دانلود از یوتیوب

آیکون فلش ویدئو دانلودر، یک فلش آبی رنگ به سمت پایین است. در تصویر بالا می‌بینید که فایرفاکس این افزونه را به عنوان اولین نتیجه‌ی جست‌وجو نشان می‌دهد. در قسمت سمت راست، روی دکمه‌ی Install کلیک کنید تا فایرفاکس این افزونه را دانلود و نصب کند. ممکن است لازم باشد چند دقیقه منتظر بمانید تا افزونه به صورت کامل دانلود شود.

دانلود یوتیوب بدون نرم‌افزار

بعد از آن‌که دانلود افزونه تمام شد، باید فایرفاکس را ریستارت کنید تا این افزونه و امکانات آن فعال شود. روی گزینه‌ی Restart Now کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب آموزش

گام ۳: از یوتیوب دانلود کنید!

بعد از آن‌که افزونه‌ی Flash Video Downloader نصب شد، یک فلش به قسمت جلوی نوار آدرس فایرفاکس اضافه می‌شود. اگر صفحه‌ی وبی که مرور می‌کنید، حاوی ویدئو باشد، این فلش آبی‌رنگ می‌شود و اگر صفحه‌ی مورد نظرتان ویدئو نداشته باشد، این فلش غیر فعال خواهد بود. بیایید ببینیم چطور می‌شود به کمک این فلش، از یوتیوب ویدئو دانلود کرد.

آموزش دانلود از یوتیوب

ابتدا وارد صفحه‌ی ویدئویی شوید که می‌خواهید دانلود کنید. کمی صبر کنید تا فلش ویدئو دانلودر محتوای این صفحه را بشناسد. بعد از این‌که فِلش آبی‌رنگ این افزونه فعال شد، روی آن کلیک کنید. منویی باز می‌شود که در آن تمام ویدئوهای موجود در صفحه فهرست شده است. یوتیوب کیفیت‌های مختلفی از یک ویدئو را دارد که در این فهرست می‌توانید همه‌ی آن‌ها را به همراه حجم‌شان ببینید. فلش ماوس‌تان را روی هر کدام از این کیفیت‌ها که خواستید، نگه دارید تا منوی کوچکی در کنار آن باز شود و بعد روی گزینه‌ی دانلود کلیک کنید.

یوتیوب دانلود

صبر کنید تا دانلود ویدئو تمام شود. به همین راحتی!

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۳
  • ۲۶۹ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی