صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

سیستم عامل ویندوز به صورت پیش فرض فاقد ابزار اختصاصی برای تهیه فیلم از صفحه نمایش است. البته تعداد زیادی اپلیکیشن برای این منظور وجود دارند، ولی در انتخاب خود دقت داشته باشید چرا که بسیاری از آنها برنامه های گاها مخربی را بر روی کامپیوتر شما نصب می کنند.

VLC یکی از اپلیکیشن های مفید برای تهیه فیلم از روی نمایشگر است. این برنامه قابلیت های مختلفی دارد و به خوبی از عهده انجام این کار بر می آید.

1

اما اگر نیاز به تهیه فیلم های حرفه ای دارید، برنامه Open Broadcaster Software یا به اختصار OBS را به شما پیشنهاد می کنیم. این اپلیکیشن رایگان بسیار قدرتمند بوده و از نوع متن باز است و امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد.

افزودن واترمارک به ویدئو یکی از امکانات کاربردی این برنامه است. علاوه بر این کاربران این برنامه می توانند همزمان با فیلمبرداری از صفحه نمایش، از طریق وبکم نیز از خود فیلم تهیه کنند.

از OBS در شبکه معروف Twitch (ویژه استریم بازی) بسیار استفاده می شود. این برنامه واقعا قدرتمند بوده و در عین حال تهیه فیلم های حرفه ای از صفحه نمایش دسکتاپ از طریق آن بسیار آسان است.

2



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۷
  • ۲۷۶ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی