صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

Process Lasso یک برنامه کاربردی برای مدیریت پروسه های در حال اجرای روی کامپیوتر شما است . برنامه دارای دو حالت اتوماتیک و دستی برای نظارت و مدیریت برای وظایف در حال اجرا است که با استفاده از آن می توانید سرعت و جوابگویی ویندوز خودتان را تا حد زیادی افزایش دهید. این برنامه یک جایگزین برای مدیر وظیفه استاندارد ویندوز نیست بلکه با افزودن برخی امکانات به بهبود عملکرد و کارائی سی پی یو کمک می کند .از دیگر امکانات نرم افزارProcess Lasso وجود یک ابزار برای تعیین اولویت نرم افزارهای روی سیستم است که به وسیله آن می توان نرم افزارها را بر حسب نیاز طبقه بندی کنید و دسترسی به سی پی یو توسط آنها را محدود سازید .

علاوه بر این Process Lasso قابلیت هایی از قبیل اولویت های فرآیندهای پیش فرض و پیوندهای درونی، پایان دادن به فرآیندهای مجاز، به عنوان مثال محدودیت های تعداد مشاهدات گراف پاسخگویی سیستم (system responsiveness graph)، لاگین فرآیندها (logging of processes) و ... را به شما ارائه می دهد.


قابلیتهای نرم افزار  Process Lasso :

لاگ نمودن تمام برنامه ها

- حالت مخصوص بازی

غیر مجازنمودن برنامه ها از حالت اجرا

قابلیت کنترل پردازنده

محدود نمودن دسترسی برنامه ها

- شروع مجدد خودکار پردازه ها در صورت متوقف شدن

- تهیه نموداراز میزان پاسخگویی سیستم

ذخیره اطلاعات به صورت لاگ




نکات :

1- دستور کرک کردن برنامه در فایل Readme.txt موجود است. ( نرم افزار را ببندید و از پوشه ی Crack فایل Keygen.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده، اجرا کنید و بر روی دکمه Patch HOSTS file کلیک کرده و و پس از آن بر روی دکمه Generate کلیک کنید. )

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۵
  • ۲۶۳ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی