صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

بهترین سایت ها برای سنجش سرعت اینترنت

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

بسیاری از افراد علاقه مندند که مقدار سرعت اینترنت خود را بدانند و آن را با دیگران مقایسه کنند. ما سه سایت را به شما معرفی می کنیم که میتوانید با مراجعه به آن ها سرعت اینترنت خود را اندازه بگیرید و ضمن مقایسه با دیگران بسیاری اطلاعات دیگر را نیز بدست آورید.

اولین سایت ، وبگاه مرکز توسعه ملی اینترنت زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در آن به غیر از آزمایش سرعت ،اطلاعات بسیار خوب و مفیدی مانند برترین ارائه کنندگان اینترنت ماه های قبل کشور و ... هم قرار دارد. توجه داشته باشید برای انجام آزمایش سرعت در این سایت باید تمام صفحات دیگر مرورگرتان را ببندید.
آدرس سایت:
🌀http://ist.matma.ir
دومین وبگاه ، سایت speed test است که در آن به جز آزمایش سرعت اینترنت میتوانید سرعت اینترنت خودتان را با کشورهای دیگر هم مقایسه کنید.
آدرس سایت:
🌀http://www.speedtest.ir/

اما سومین سایت که FAST نام دارد ساده ترین سایت از نظر کاربری است بدین جهت که صرفا با ورود به سایت پس از چند لحظه سرعت اینترنت شما را به شما نشان خواهد داد.
آدرس سایت:
🌀https://fast.com/


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۲۴
  • ۲۴۹ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی