صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

صفر و یک

سایتی درباره تازه های اینترنت و تکنولوِژی و ریاضی و ...

5 اسمارت‌فون خیلی خاص

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ

سامسونگ، ال‌جی، اپل، گوگل، اچ‌تی‌سی و …! کمپانی‌های بزرگی که همه ما آن‌ها را می‌شناسیم و اکثر اخبار روز دنیای فناوری مربوط به آن‌ها می‌شود. اما به نظر شما در این دنیای بزرگ، به جز این کمپانی‌های جاه طلب و بزرگ، شرکت دیگری وجود ندارد که بتواند نگاه ما را به خود جلب کند؟

خب، کمی دنیا را گشتیم تا ببینیم آیا گجتی هست که ندیده باشید و بتوان آن را در اینجا به نمایش گذاشت؟!

این گشت و گذار نتیجه داد و بالاخره توانستیم 5 دستگاهی که شاید تا کنون نام آن‌ها را نشنیده باشید،، پیدا کنیم! بین این 5 اسمارت فون همه چیز را می‌توانید پیدا کنید، از محصول لوکس گرفته تا یک محصول خاص و عجیب!

بدون بحث اضافی باهم این محصولات خاص را مرور می‌کنیم:

  • Tonino Lamborghini 88 Tauri

خب، اجازه بدهید تا از محصولی شروع کنیم که هم ظاهرش بسیار لوکس و خاص است و هم قیمتش رویایی!

ابتدا از قیمتش شروع کنیم تا اگر دلتان خواست ادامه متن را هم بخوانید! شما می‌توانید این اسمارت فون را با قیمت تنها 6 هزار دلار، از فروشگاه مخصوص موبایل لامبورگینی تهیه کنید.

این گوشی از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و بوده و از تمام جهات می‌توان به داشتن آن بالید! یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح FHD و بدنه‌ای که از جنس چرم و استیل ساخته شده است این محصول را خاص‌تر از هر اسمارت فونی می‌سازد. این زیبای چرمی، با پردازنده اسنپدراگون 801، 3 گیگابایت رم، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با دو فلش LED و یک دوربین عجیب 8 مگاپیکسلی در جلو جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد!

از این‌ها که بگذریم یک باتری 3400 میلی‌آمپری، دو اسلات سیم کارت، LTE و اندروید کیت کت از دیگر مشخصات این محصول خاص و قدرتمند است.

Tonino-Lamborghini-88-Tauri-(1) Tonino-Lamborghini-88-Tauri-(2) Tonino-Lamborghini-88-Tauri-(3) Tonino-Lamborghini-88-Tauri

  • Geeksphone Revolution

اگر در اسپانیا زندگی می‌کنید، می‌توانید به سراغ محصولات GeekPhone بروید.

آخرین تولید این کمپانی که نام Revolution را بر خود می‌بیند، ویژگی‌های خوبی داشته و در کنار آن با شرایطی جالب به فروش می‌رسد و البته قیمت خوبی نیز دارد! اما این ویژگی‌ها چیست؟!

این محصول دارای دو سیستم عامل متفاوت است و شما قادرید تا به انتخاب خودتان از آن‌ها استفاده کنید. اندروید و سیستم عامل Fire Fox به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه نصب شده است.

قیمت این گوشی، حدود 123 یورو است که با توجه به این قیمت، نباید توقع امکانات بسیار خوبی داشت. صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح qHD، یک پردازنده دو هسته‌ای اینتل با قدرت 1.6 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم و 4 گیگ حافظه داخلی از مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه است.

دوربین Revolution 8 مگاپیکسلی بوده و از یک باتری 2 هزار میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد. سیستم عامل پیش‌فرض این محصول اندروید است که شما می‌توانید از طریق منوی تنظیمات، فایرفاکس را نیز به آن اضافه کنید.

Geeksphone-Revolution-(1) Geeksphone-Revolution-(2) Geeksphone-Revolution

  • Fairphone

یکی از محصولاتی که به شدت دوستدار محیط زیست است! این محصول بدنه ای باریک از جنس تیتانیوم داشته و از موادی ساخته شده است که هیچ گونه مواد مضری برای محیط زیست ندارد. Fairphone توسط یک کارانه چینی ساخته و کارگران آن نیز کاملا تحت حمایت دولت هستند.

شما می‌توانید بدون اینکه گارانتی اسمارت فون خود را باطل کنید، آن را روت کرده و در صورت وجود مشکل، آن را رایگان تعویض نمایید. این محصول دارای یک باتری 2 هزار میلی‌آمپری نیز هست! در صورت بروز هرگونه مشکلی در این محصول، شما می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت ممکن لوازم یدکی آن را بیابید.

از مشخصات این اسمارت فون می‌توان به صفحه نمایش 4.3 اینچی با وضوح qHD، پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک، 1 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی اشاره کرد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4.2 نیز از دیگر مشخصات این محصول دوست‌دار محیط زیست است. اسمارت‌فون دوست داشتنی، قیمتی معادل 310 یورو دارد!

Fairphone-(1) Fairphone-(2) Fairphone

  • Lumigon T2 HD

اگر به محصولات لوکس علاقه دارید ولی موجودی جیبتان اجازه نمی‌دهد تا به سراغ این چنین محصولاتی بروید، پس با ما باشید! گوشی Lumigon T2 HD یک جایگزین خوب است.

این اسمارت‌فون شیک دارای برچسب قیمتی 578 دلار است ویژگی‌های جالبی دارد! بدنه استیلی، ضد آب و ضد گرد و غبار با صفحه نمایشی 4.3 اینچی که از وضوح HD نیز بهره می‌برد. این محصول دارای پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون، 2 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به درگاه مادون‌قرمز، سنسورهای هوشمند، صفحه نمایش فوق حساس و یک دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

Lumigon-T2-HD-(1) Lumigon-T2-HD-(2) Lumigon-T2-HD-(3) Lumigon-T2-HD-(4) Lumigon-T2-HD

  • LG Fx0

دقیقا یک ماه پیش، کمپانی ال‌جی با همکاری یک اپراتور ژاپنی، گوشی زیبا و خاص FX0 را معرفی کردند. یک اسمارت فون زیبا با سیستم عامل Fire Fox OS!

این اسمارت فون از طراحی خاصی بهره می‌برد. اما پیش از آن نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.

صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح HD که چگالی پیکسلی 312ppi را به کاربر عرضه می‌کند. پردازنده 4 هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی از مشخصات سخت افزاری این محصول است.

یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و نمونه‌ای 2.1 مگاپیکسلی در جلو نیز بر روی این اسمارت فون قرار گرفته است.

باتری FX0 یک نمونه 2370 میلی‌آمپری بوده و سیستم عامل آن FireFox 2.0 است!

The-LG-made-Fx0-(1) The-LG-made-Fx0-(2) The-LG-made-Fx0-(3) The-LG-made-Fx0-(4) The-LG-made-Fx0


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۶
  • ۴۷۷ نمایش
  • شاهرخ منوچهرآبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی